Лабораторна робота №1

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Факультет комп’ютерних інформаційних технологій
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КН-11

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ КОМП’ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КАФЕДРА КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК Лабораторна робота №1 з дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування» ТЕМА. Класи і об'єкти в С++ МЕТА. Отримати практичні навички реалізації класів на С++. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ. Написати програму, в якій створюються і знищуються об'єкти класу, визначеного користувачем. Виконати дослідження викликів конструкторів і деструкторів. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ. 1. Визначити призначений для користувача клас відповідно до варіанту завдання. 2. Визначити в класі наступні конструктори: без параметрів, з параметрами, копіювання. 3. Визначити в класі деструктор. 4. Визначити в класі компоненти-функції для перегляду і задання полів даних. 5. Визначити вказівник на компоненту-функцію. 6. Визначити вказівник на екземпляр класу. 7. Написати демонстраційну програму, в якій створюються і знищуються об'єкти призначеного для користувача класу і кожен виклик конструктора і деструкції супроводжується видачею відповідного повідомлення (який об'єкт який конструктор або деструктор викликаний). 8. Показати в програмі використання вказівника на об'єкт і вказівника на компоненту-функцію. Варіант 2. 2. Виріб Назва виробу – char* Код – char* Кількість – int Діаграма класу за UML-нотацією або нотацією Г. Буча: / Визначення класу (Product.h) class product { char* name; char* code; int kil; public: product(); product(char*,char*,int); product(const product&); ~product(); void Set(char* name_,char* code_,int kil_); void Show(); }; Реалізація класу (Product.cpp) #include "product.h" #include <iostream> using namespace std; product::product() { name=""; code=""; kil=0; cout<<"konstruktor bez parametriv"<<"\n"; } product::product (char* name_,char* code_,int kil_) { name=name_; code=code_; kil=kil_; cout<<"konstruktor z parametramy."<<"\n"; } product::product(const product& p1) { name=p1.name; code=p1.code; kil=p1.kil; cout<<"konstruktor kopiyvania."<<"\n"; } product::~product() { cout<<"robota destruktora"<<"\n"; } void product::Set(char* name_,char* code_,int kil_) { name=name_; code=code_; kil=kil_; cout<<"Set"<<"\n"; } void product::Show() { cout<<"Name - "<<name<<"\n"; cout<<"Code - "<<code<<"\n"; cout<<"Kilkist - "<<kil<<"\n"; } Лістинг демонстраційної програми, в якій створюються і знищуються об'єкти призначеного для користувача класу і кожен виклик конструктора і деструктора супроводжується видачею відповідного повідомлення. (main.cpp) #include <product.h> #include <iostream> #include <conio.h> using namespace std; int main() { char name[20], code[20]; int kil; cout<<"\n Stvorenia obekta klasu Product - p1"<<"\n"; product p1; cout<<"\n Stvorenia obekta klasu Product - p2"<<"\n"; product p2("Vikno","#12345",4); p2.Show(); cout<<"\n Stvorenia obekta klasu Product - p3 {kopiyvania p2}"<<"\n"; product p3(p2); cout<<"Peregliad danyh p3"<<"\n"; p3.Show(); cout<<"\n Redagyvania danyh p1"<<"\n"; cout<<"Vvedit name - "; cin>>name; cout<<"Vvedit code - "; cin>>code; cout<<"Vvedit kil - "; cin>>kil; p1.Set(name,code,kil); cout<<"\n Peregliad danyh p1"<<"\n"; p1.Show(); cout<<"\n Stvorenia dynamichnogo obekta p4"<<"\n"; product *p4; p4 = new product("Dveri","#56789",12); if (!p4){ cout<<"Error!!!"<<"\n"; return 1; } p4->Show(); cout<<"\n Vydalenia dynamichnogo p4"<<"\n"; delete p4; cout<<"\n Vykorystania vkazivnyka na komponentu-funktsiy"<<"\n"; cout<<"peregliad danyh p3"<<"\n"; void (product::*fp)(); fp=&product::Show; (p3.*fp)(); getch(); return 0; } Результат виконання програм...
Антиботан аватар за замовчуванням

22.03.2012 11:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини